Olen 20-vuotias, naimisissa oleva nainen. Luonteeltani olen hieman ujo, mutta tutustuttuani olen avoin ja luottavainen. Minulla on positiivinen luonne, jota yritän kehittää koko ajan parempaan suuntaan eli enemmän positiiviseksi. Olen aika lyhyt n. 150cm pitkä ja ruumiinrakeenteeni on siro. Vaikka olen lyhyt ja siro, minulta ei puutu luonnetta, osaan olla todella itsepäinen ja välillä hankala, vähän liiankin hankala. Kun suutun, huudan mitä sylki suuhun tuo tai alan pitää mykkäkoulua ja murjotan, onneksi en ole kovin pitkävihainen. Pitäisi ajatella mitä sanoo ennen kuin sanoo mitä ajattelee, minä sanon ennen kuin ajattelen ja sitten riidan loputtua pyytelen anteeksi. Ja yleensä olen anteeksi saanutkin, toivottavasti tulevaisuudessakin.

Paheitani on tupakointi, jota yritän kovasti vähentää, ja kahvin juonti.

Tällä hetkellä kulutan aikaani opiskellen englantia kotona, kirjaston kirjoilla. Englannin opiskelu sujuu hyvin, kun vain jaksan keskittyä siihen itse asiaan. Opin hyvin sanoja ja yritän oppia aikamuotoja ja lause järjestystä, mikä on taas hieman vaikeampaa. En luota englannissa itseeni yhtään, jos yritän puhua. Luulen, että teen jotakin väärin ja nolaan itseni. Teemulla englanti on toinen äidinkieli. Joten Teemu osaa opettaa minua englannissa. Onneksi joku osaa opettaa ja neuvoa vaikeissa kohdissa.

Luen muutenkin erittäin paljon kaikenlaisia kirjoja vapaa-ajallani. Eniten pidän romaaneista ja kauhukirjallisuudesta. Katson myös paljon elokuvia, elokuvat menevät aika laidasta laitaan, joko pidä tai sitten en. Kauhuelokuvista pidän yleensä paljon mutta kaikki scifileffat on yleensä ollut huonoja tai ei minun makuuni sopivia. Joskus harvoin käyn elokuvateatterissa katsomassa elokuvia ja kun käyn, käyn katsomassa jotakin uutta lasten elokuvaa.

Kirjoitan päiväkirjaa ja suunnitelen tulevaisuudessa kirjan kirjoittamista. Haluaisin kirjoittaa lasten kirjoja, kauhukirjoja tai sitten omasta elämästäni. On minun elämässäni varmasti aiheita kirjan kirjoittamiseen, on sattunut ja tapahtunut niin paljon kaikkea matkan varrella.

Haaveeni on käydä lukio ja edetä siitä ammatilliseen kouluun. Haluaisin saada hyvän ammatin ja hyvän työpaikan alalta, josta pidän. Ettei töissä käyminen tuntuisi pakkohommalta. Olisi mukava, jos töihin meno olisi kivaa puuhaa, mutta silti hyvä palkkaista. En tiedä vielä mikä olisi sellainen ammatti, että se täyttäisi haaveeni. Siksi haluaisin käydä lukion ensin, olisi muutama vuosi aikaa miettiä, mikä se oma ala olisi.

 

Mieheni Teemun kanssa muutimme yhteen 28.10.2010. Kihloihin menimme, minun toimestani, 2.12.2010. Naimisiin menimme 8.4.2011. Häät olivat tosi pienet, paikalla oli vain lähisuku, ja ne vietettiin Turun maistraatissa. Jatkoille menimme ravintola Börssiin, neljän hengen voimin, minä, Teemu, anoppi ja Teemun mamma.

Minulla on hyvä suhde äitiini, Kirsiin, isovanhempiini, sisaruksiini Sannaan, Teroon ja Neaan sekä Saraan. Sanna ja Tero ovat isäni entisestä avioliitosta, ja Sara on äitini nykyisestä avioliitosta. Eli vanhempani ovat eronneet ja kummallakin on omat elämänsä. Minulla on hyvät välit myös anoppiini ja Teemun mammaan. Äiti ja siskoni Nea ovat minulle todella tärkeitä. Nean kanssa minulla on kirjevihko, johon me kirjoitellaan kaikkea maan ja taivaan väliltä. Vihko vaihtaa paikkakuntaa kerran viikossa, paitsi nyt kun olen kadottanut sen. Minulla on kova ikävä Neaa, näemme tosi harvoin, kuten myös Sannaa ja Saraa. Sanna asuu Pyhäsalmella, Oulun lähellä. Ja minä asun Turussa. Teroa näen silloin tällöin, mutta pidän Teroon yhteyttä puhelimitse tai sähköpostilla melkeimpä koko ajan.

Nyt olen esitellyt itseni.